Cenník poplatkkov a služieb
Vážení zákazníci,
z dôvodu zvýšenia efektívnosti pri poskytovaní servisných činností, starostlivosti o zariadenia, ktoré zabezpečujú pripojenie k internetu u zákazníkov, zníženia administratívnych nákladov ako aj zvýšenia platobnej disciplíny sme od 15.5.2011 zaviedli " Cenník poplatkov a služieb".
Cenník obsahuje poplatky za výkony uskutočnené pri montáži zariadení u zákazníka, tak u nových ako aj existujúcich zákazníkoch. Vačšina výkonov aj doteraz bola spoplatňovaná, pribudli však nové, ktoré sme doteraz neaplikovali.
Sú to najmä poplatky:
- súvisiace s montážou u zákazníka
- pri zasielaní faktúr a upomienok
- opätovné pripojenie po vypnutí z dôvodu neplatenia faktúr
- konfigurácia zákazníckych zariadení, ktoré neboli inštalované našimi technikmi
Poplatky, ktoré súvisia s odstránením porúch na zariadeniach u zákazníkov budú účtované len v prípade, že závada vznikla z dôvodu nedbanlivosti alebo z nevedomosti zákazníka.
Veríme, že zavedením nového "Cenníka poplatkov a služieb" zvýšime efektívnosť našich odborných činností, a prispejeme tak ku zvýšeniu kvality poskytovaných služieb našim zákazníkom.
V prípade akýchkoľvek otázok a nejasností kontaktujte naše zákaznícke centrum na tel. 0907256204, alebo osobne na Biskupickej 4, vo Fiľakove v budove Podnikateľského inkubátora.
—————
Kontakt
Regiotel Fiľlakovo, s.r.o.Jánošíkova 12A
Fiľakovo
98601
Centrum služieb zákazníkom:
Biskupická 4
986 01 Fiľakovo
0907256204
obchod@regiotelfilakovo.sk
Otázky a opovede
Neboli nájdené žiadne otázky.